Zhodnocení roku 2010

26.12.2010 20:54

Ahoj všem kolegům a kamarádům.Zkusím nyní zhodnotit události roku 2010.Začátek považuji za vydařený extrovní akcí Jedovnice která ukazala ducha modelařiny,kolektivních vztahů a dychtivosti předvést svůj model po dlouhé odmlce po zimním období.Následovaly akce další na kterých byl znát úbytek účastníkú i předvedené techniky.Bohužel se během roku našli i tací jedinci ce mě považují za prodejce,výrobce,překupníka.Tato zkušenost mě vedla k rozhodnutí o stažení veškerých informací které jsem postupem času poctivě schraňoval a za které jsem v mnoha případech i draze zaplatil.Tyto informace se pokusím prezentovat na osobních stránkách.Dále jsem se rozhodl o ukončení administrace na offshore foru. Jsem snad poslední koho tohle forum zajímá.Bohužel ani majitelka nemá zájem????.Co psát dál a nebo co bude dál v roce 2011 záleží pouze a jen na vás.M.

Kontakt

Marek

marek.dyr@tiscali.cz

Rájec-Jestřebí
Okr.Blansko

Telefon nebo ICQ po dohodě přes E-mail

Vyhledávání

Mady © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode